torsdag 5 april 2012

Ingen träning

Ja, förra veckan blev det ju ingen träning alls för min del på grund av hjärnskakningen. I tisdags körde jag mina pass - core och zumba. Det kändes att man inte var riktigt 100% återställd måste jag säga. Jag hoppas verkligen att jag får tillbaka mina krafter till nästa vecka. Efter passet kände jag att jag fick ont i mina benhinnor och det blev bara värre. Vet inte vad det kan bero på. I går (onsdag) började jag känna av att det gör ont i nacken och även i min högra axel. Förstår inte alls vad jag har gjort. Måste ringa sjukgymnasten till veckan, så här kan jag ju inte fortsätta. Jag som var i fullt ös i min träning, och nu tappar jag totalt kontrollen över den då jag måste lyssna på kroppen. Förhoppningsvis är det bara en väldigt kort period.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar